Wooppiii ! ! ! !

Jaa wooppiii är det minsta man kan säga. Jag har precis beställt kläder för 1339 svenska riksdaler från ellos.se! Och gud så mycket kläder man får för pengarna! :D Tror jag köpte fjorton grejer, typ basplagg i de rätt tråkiga färgerna svart, grått och vitt. Men det är de färgerna jag behöver och som aldrig går ur modet, dessutom var de hyperbilliga!! En vit och en svart vanlig långärmad åtsittande tröja för 179 kr!! Verkligen toppen!! :D Nu är det bara till att vänta på paketet! hihi. Nu har jag väl så att säga allt jag behöver inför vintern, utan halsduk och vantar då kanske... :P Kanske måste köpa något till insparksfesten på fredag också, men vill helst inte göra det... : /

Ska se om jag kan ta och hitta på något nu.... :)
Pussen
J
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0