It gets darker and darker each day. NOT up for running in the dark unknown forest..

Idag har det varit sånt otroligt vackert väder och jag älskar det verkligen, jag längtar vekligen efter vintern. Jag vill använda min ullkappa och mössa och halsduk! Idag har jag dock invigt mina nya skor som  jag köpte i tisdags, jag gillar dom otroligt mycket! Min bror kommenterade dem dock: Som ser läskiga ut! Kan ens ett par skor se "läskiga" ut?? Tyckte det var en rätt knäpp kommentar, men det är ju faktiskt inte han som ska ha på sig dom utan jag. Och jag älskar dom verkligen!! hihi. Typ galen i skor, men dom är både snygga och sköna att gå i! Perfekt.

Jag vart så himla arg igår, förtvivlad snarare. Jag hade ju varit hemma hos Petra igår med resten av min samhällsgrupp och vi hade jobbat på vårt arbete. Jag hade med mig min dator över dit och var upkopplad mot deras trådlösa bredband. Sedan när jag kom hem så fungerade inte internet hemma på min uppkoppling! Och därför kunde jag inte ladda upp några inlägg då eller ens kolla min mejl och msn. Sååå störande! Men idag så har det funkat iallafall, så det var väl något med telias åtkomst igår.... Blev rädd där ett tag att det var något fel på min dator. En vecka gammal och redan kraschad. Igen hit om man säger så.... :P

Var ute och sprang ikväll. Jag tror inte att jag någonsing har sprungit så bra. Jag springer ju alltid drygt fem kilometer, Idag sprang jag riktiga fem kilometersbanan. Grejer var den att när jag kom hem var jag inte ens trött, om det inte hade varit så mörkt och läskigt i skogen så hade jag nog sprungit en mil istället! :) Det var inte det att jag höll ett dåligt tempo, tvärtom, kändes som om jag hade för högt tempo med ändå inte blev trött! Otrolig känsla. Och omgivningarna var så vackra. Havet låg kav lungt och så var det några optimistjollar ute och försökte segla utan bris med solnedgången som bakgrund. Jag önskade verkligen att jag hade tagit med mig min kamera! Så vackert var det!

Fick en sååå otroligt gulligt inlägg i min gästbok på facebook idag av Nicole. Hon hade skrivit: Guud vilken fin presentationsbild du har! Du ser ju ut som en modell! :) PUSS
G
issa om jag blev glad eller!?! Synd bara att jag typ nte ser ut så för tillfället, det kortet är taget för typ exakt ett år sedan! ;) haha.

Ska jag ta och sova eller? Trött som en sengångare!
Pussen
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0