Shape up!

Idag har jag blivit totalt överröst med läxor av min förnäma franskalärare Jonas Wicktor. Han heter Wicktor i efternamn, coolt va? :P Fick ett helt kapitels glosor, 20 meningar gånger två och uttalningsövningar. Puh. Måste börja göra läxorna samma dag som jag får dem, blir mycket lätt att skjuta upp dem annars. Jag skjuter typ alltid upp allt jag ska göra. Som exempel kan jag berätta om min engelska recention om Bob Dylan som ska lämnas in imorgon bitti. Jag fick läxan förra tisdagen och har hela helgen tänkt att jag ska skriva den, Icke sa Nicke, jag gjorde klart den för exakt sju minuter sedan. Måste bli bättre på det där. Men recentionen blev jag nöjd med iallafall, så det är ju positivt!

Jag har haft dramalekton idag. Jag valde endast drama som estetisk verksamhet för att jag suger på bild och musik, och dans ska vi inte ens tala om.... Dessutom så valde jag det för att förbättra mina skills inför publik. Nu visade det jus då sig att ingen annan tänkt på drama som jag utan jag är omringar av en massa teaterapor som äääälskar att stå på scen och visa upp sig. TYP tvärtemot vad jag gillar då. Men jag ska bli bättre och i en omgivning full av utmaningar så måste man ju göra sitt bästa och så småningom så kommer jag säkert att bli mucho bättre!! :)

Enough about school. Första pausen i Poirot nu. Belgaren ni vet, gjord av Agatha Christi.
Nu ska jag måla naglarna, tuggummi rosa tror jag det får bli. :)

Pussen
J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0