Shoes are heaven

Idag har jag haft två timmars engelska lektion utan lärare. Men eftersom man går på Göteborgs enda elitskola så sitter alla trettio pers och studerar flitigt och knäpptyst. För dem som inte går där, måste det ha varit en ganska rolig syn! Alla är så otroligt ambitiösa. Sen så hade jag två timmars matte. Vi håller just nu på med ett grupparbete och dom i min grupp är rätt bra om man säger så. Jag känner mig som en riktig tönt brevid dem, så smarta är dom. Efter skolan så åkte jag och några tjejer in till stan för att jag skulle lämna tillbaka ett par byxor. Sedan så gick vi på café, Le pain francais blev det. Jag åt en brioche de cannelle. Alltså typ en kanelbulle, men på franskt vis så den var typ knaprig istället. Vet inte riktigt om jag gillade det så mycket. Vanlig kanelbulle är ju sååå mycket godare!!
På vägen mot bussen så gick jag och Annette in på Din sko och jag hittade ett par skor som bara var så perfekta för mig, jag har ju letat efter ett par typ mc-kängor, men inte så extrema som vissa kan vara. De jag hittade är ändå rätt normala om man säger så. Fina tycker jag. :P Nu gick det inte att ladda upp den bilden för att den var i fel filformat och jag vet verkligen inte hur man ändrar format, så det blir ingen bild på dom... :(

Pussen
J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0