Trouble often get fixed, or not ? !

Det verkar klarna upp sig med allt jobbigt inför imorgon. Det verkar iallafall så. För nu har Tom hört av sig och visat att han lever. Men det kommer antagligen att bli helt kokko imorgon ändå (kolla in stavningen haha) med missförstånd och folk som missar bussen etc etc.... NU måste iallfall jag ta och göra mig iordning och gå till sängs, är så otroligt trött och inte blir det sovmorgon imorgon heller... :(
Har kollat runt lite på ellos.se och hittat en massa fina basplagg, vill ha, vill ha. De få (egentligen rätt tråkiga) sakerna jag hittade blev över tusen svenska riksdaler... Aj aj, jag som gjorde slut på 500 bara idag, dom som enligt mamma, skulle räcka hela september ut. Hihi. Ja, ni ser ju hur det gick.. :P Nej men om inte jag ska somna nu framför skärmen.

Pussen
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0