The lab rats are going to do an experiment.

God morgon, god morgon! Trevlig dag jag har framför mig. Gick precis upp och ska inte göra något förrän kl 9.25 då jag och en kompis ska hämta N på busshållplatsen. Vi ska göra en liten laboration hemma hos mig. Så jag är i princip nästan helt ledig idag. Experimentet lär inte ta mer än en timme. :) Men det är bara för att idrotten är inställd idag pågrund av att läraren är sjuk. Jag som hade sett fram emot att göra spinning för första gången. Nu känns idrotten så långt bort, vi har inte haft gympa någon gång än (förutom när vi hade teori, men det räknas likksom inte) eftersom vi har gympa bara var annan vecka och då istället i två timmar. Men iallafall så är läraren sjuk, så vi skulle egentligen börjat kl 12 idag, men då skulle vi bara haft en timmas matte, så vi frågade om vi kunde göra talen hemma och det fick vi. TOPPEN! Så vi ska bara göra naturkunskapen hemma hos mig denna vackra dag. Jag funderar på om jga ska baka en kladdkaka till mina gäster :P men jag tror att det får bli te och rostat bröd istället. :)

Nu ska jag städa un peu....
Pussen
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0