Sweet monday, back to school . . . . . .

Ja, klockan är inte ens sju än, men egentligen skulle jag ha gåt ut och sprungit  så väckarklockan satt på 05.30 idag. Men, det var på tok för mörkt ute för att jag ens skulle våga gå ut. Bra att ha något att skylle på. haha. Det börjar verkligen blii höstigt nu, kan inte direkt säga att det är vinter när det bara är September. men men. Kallt är det också, eller jag antar att det är kallt, fryser å fort jag kommer upp ur mitt mysiga duntäcke. Skulle bara vilja stanna där och mysa hela dagen. Som min lillebror kan göra, han ä helt ledig idag!!! Sååå orättvist. Jag har ju mina "lediga" onsdagar, men denna onsdagen ska jag antagligen till skolan och jobba med ett matte grupparbete... Kuuul....Nää, nu måste jag ta och göra iordning mig för skolan. Franska första lektionen, monsieur Wicktor börjar alltid tidigare än klockan är, så jag måste ta den tidiga bussen idag. Hoppas den kommer, i fredags kom den inte. :P

Pussen
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0