Ready . . . or not ?

Den här analysläxan i naturvetenskapen var klurigare än vad jag hade tänkt mig... Det är nämligen så att vi aldrig får uppgiften vi ska göra på ett papper, utan läraren bara nämner vad vi ska gör så får man fråga och göra det bästa utav situationen. Jag tror att jag vet ungerfär hur jag ska göra, har redan skrivit så mycket som man fick skriva, men jag undrar ju självklart om det jag skrivit är det som läraren förväntar sig av mig. Jag valde iallafall att skriva om en artikel som handlar om hur den globala uppvärmningen drabbar Grönland. Och så har jag skrivit vad författarens mål med artikeln var, det kluriga nu är om jag ska skriva en slutsats. För jag har typ vävt in min slutsats i den övriga texten. Jag tror inte att man får göra det nämligen. Får fråga mor när hon kommer hem. Hon och far har nämligen åkt iväg för att köpa blommor och slänga skräp på återvinningsstationen.
Jag känner att jag inte kan göra mer på analysen förän jag kan fråga mamma om den, så jag får väl ta och hitta på något annat för tillfället. Kanske skriva ett brev?! Nää, det orkar jag inte. Har inte heller kommit på hur det funkar att designa sin egen framsida här på bloggen, så jag får väl ha den här bakgrunden i all oändlighet... :P Så ful är den ändå inte, men rätt tråkig.......

Yoghurtglassen, den hemagjorda jag nämde igår var föresten jättegod!
Tror jag ska försöka hitta ett recept på branmuffins nu.

Pussen
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0