Pancake and lemon

Såå rörigt i mitt huvud just nu. Varken Tom eller Jaqueline är inne på msn så jag håller på att konversera med dom via sms. Jobbigt. Vi ska nämligen hem allihopa till Petra imorgonbitti och jobba på vårt grupparbete i samhällskunskap. Det jobbiga är att de måste ta sig till Petra och dom har aldrig varit på den sidan av stan... Så jag hoppas det blir bra. Tom svarar inte heller... Ahhh, jag blir galen, för jag är liksom någon slags växel som skickar vidare vad de andra säger. Nu ska J inte heller åka buss utan hon ska bli skutsad av sin mamma, så jag frågade nyss om inte dom kunde köra Tom med, för dom bor rätt nära tror jag. Hon har inte svarat än, hoppas hon inte blev sur som en citron... Hon kan verka lite bitsk ibland. Petra planerar med te och kakor, det kommer säkert bli jätte mysigt. Måste komma ihåg att vi ska jobba också! haha. Blirl ätt så att man glömmer.... Jag måste också komma ihåg att jag ska springa på morgonen innan jag går över till Petra. Kan nog bli lite stressigt....

Guud klockan är ju bara 21.12 och jag är hur trött som helst. Kan man verklien gå och lägga sig så här tidigt, känns så lamt. haha. Men men jag ska ju upp imorgon, men jag kan ju inte gå och lägga mig innan jag vet säkert att J och Tom vet hur det blir imorgon! Måste det alltid vara jag som ska fixa allt?? Måste ringa Annette också... Bah!

Pussen
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0