Non stop marabou

Ligger just nu och myspyser i min säng med Frölundafilten över mig ch smaskar samtidigt på choklad. Sån otrolig frihet med en bärbar dator! :D haha. Idag har jag hunnit med att göra rätt så mycket faktiskt! Gick upp vid halv åtta tiden för att åka och rida. Det gick väl hyfsat bra idag, men på tok mycket sämre än förra veckan, enligt mig då. Therese höll inte riktigt med... Hon hade föresten vridit sitt knä och hoppade omkring på kryckor. Måste ha gjort ont! Påminner mig om när jag vrickade foten i fredags när jag var ute och sprang (skyll dig själv som springer i skogen när det är mörkt!)... Anyway, när jag kom hem var det bara till att dusha och äta frukost, sen gick jag och mor och far ut på promenad, den årliga poängpromenaden som vårt område anordnar. Gick rätt bra för mig, 9 rätt av 12. Fats jag fuskade väl något, föräldrarna sa hjälpte väl till liiite kanske. :P Men det var skönt att gå, har varit så otroligt fint väder idag, och varmt, var till och med tvungen att ta av mig min tröla och sjal! (wow!!!)

Efter det har jag bara varit hemma och pluggat, 72 franska glosor plus 40 meningar tills imorgon, jippiii!! Matten ska vi inte ens tala om, fattar typ ingenting alls.... : / Så jag tog en paus och skrev ett brev till min holländska syster Janou istället. HAr varit så himla dålig på att skriva tillbaka, jag fick ett brev av henne för kankse en och en halv månad sedan... Ajabajja mig... ;)

Ikväll ska jag och mamma beställa kläder från internet!! Ser sååå mycket fram emot det! :D
Pussen
J.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0