Hurry curry !

Idag var Ferry sjuk, så jag slutade en timma tidigare! jippiii Jah och två av tjejorna åkte in till stan och vandrade omkring där rätt länge! Vi allihop letade efter partykläder tills på fredag. Jag köpte inget, får ta och kolla i de djupaste vråna i min garderob först. Jag hittade dock en urfint, lång och mjuuuk halsduk från Zara. Kommer att bli så mysig när det börjar bli ordentligt kallt om dagarna. :)
Åt sedan en megastor chokladboll och en megastor kaka, som tur var delade jag och Jennifer på båda delarna, men jag kände mig rätt så illamående efteråt, plus att jag hade druckigt sött chai te. Vi satt och glodde på några killar som satt utomhus (vi satt inne vid ett fönster och tittade ut på dom). Dom såg så macho ut, men skenet bedrar!! Den "tuffaste" åt en delicato boll och ett glas mjölk!!! Jag hade sååå ont i magen när vi gick därifrån, hade skrattat så mycket! haha. Det var verkligen kul, och en annan rolig sak var att killarna verkade fatta att vi stirrade på dom, hihi.

Imorgon ska jag upp hyper tidigt, ska vara på sjukhuset kl 8:00 så jag måste åka hemifrån redan kl 7:15. Som turen är så ska mamma köra mig. :)
Nu börjar Poirot och jag ska äta äppelpaj! mums :)

Pussen
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0