Frosty

Känns som en riktig vinterdag idag, så där friskt och fräscht, men kallt. Anledningen till att jag vet detta är för att jag redan har varit ute och sprungit nu på småtimmarna. Kändes hur bra som helst!! Kroppen bara flöt på som om jag aldrig gjort annat än sprungit hela mitt liv. Kan vara för att jag var helt utvilad efter att inte ha rört på mig särskilt mycket sedan i söndags. ;) Jag är alltid rädd för att ta i för mycket i början och inte orka på slutet, men idag så var det som om jag inte kunde kontrollera mig själv, det var liksom skönt att få springa av sig!  Jag sprang mina fem kilometer på tjugofyra minuter, lite stolt över mig själv om jag får säga det. Jovisst ja, ag får ju säga vad jag vill för detta är ju min blogg. haha (Som ingen läser lol.)

Nä nu ska jag ta och få i mig lite frukost, igår så var jag så stressad att jag inte hann äta frukost hemma, så jag tog med mig två mackor och vatten på bussen och hade min egen lilla picknick där. Så kommer det inte bli idag, först och främst för att jag inte ska åka buss och second: Jag har god tid på mig innan jag ska träffa Annette.

Pussen
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0