Finally . . . .

Ja, då var det dags, jag har funderat på att starta en egen blogg rätt länge, men det har aldrig riktigt blivit av, men nu har jag då äntligen tagit det sista steget och gett mig ut i bloggdjungeln. Anledningen till att det blev av just nu har nog att göra med att jag fick en egen laptop förra helgen, innan så har man behövt slåtts med brorsan om den stationära datorn bara för att få gå in och kolla sin mejl. Men nu är det slut på det, skönt är det enda man kan säga. Idag har jag faktiskt spenderat lite kvalitetstid med min kära bror, vi var inne i stan och handlade presenter till mor som fyller år i helgen. Det slutade med att vi kom hem med åtta temuggar, två skålar, två lösviktsteer och en klänning. Hoppas hon bli glad!!

Igår var jag med i en springtävling som heter Lindholmenstafetten, den är precis som namnet avslöjar, en stafett där man i lag om fyra personer springer totalt 1 mil tillsammans. Det var verkligen jättekul, men det hade nog gått ännu bättre om inte hälften av mitt lag varit sjuka. Men vi kom på sjunde plats av tjugosju lag. Det tycker jag var riktigt bra ändå, med tanke på omständigheterna. Vi kom ju ändå i topp tio, till och med topp sju!! haha. Gissa vem som var funktionär på tävlingen?! Jo, Robert Kronberg, ni vet häcklöparen! Var lite coolt att se han tyckte jag, han är mycket smalare i verkligheten än på tv. På tv ser han ju så biffig ut. Jag antar att det är sant att kameran lägger på tio kilo... haha.

Nu ska jag ta mig ner till köket och kolla om min hemmagjorda grapefrukt yoghurtglass är klar!

Pussen
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0