Feeling of autumn ?

Här sitter jag alldeles ensam i mitt rum och blickar ut ur fönstret, det är sol och blå himmel, en riktigt fin höstdag. Men vad gör  jag tror ni? Självfallet sitter jag inne med famnen full av läxor. Håller just nu på med en analys av två tidningsartiklar. Än så länge går det väl rätt okej, men får jag bara fråga: Hur dum får man vara när man ger läxa från fredag till måndag??? Det är just vad min naturkunskapslärare har gjort. Läxa över helgen, ingen hit precis.... Det kan jag lova. Plus att jag har en hemsk recention jag ska skriva om en dokumentär om Bob Dylan. Fattar inte lärarna att det är skittråkigt att kolla på dokumentärer och att hälften av klassen inte hänger med på grund av bristfälligt intresse?! Jaja, om jag ska kunna göra något annat idag så får jag väl ta och sätta gång på allvar med den här analysen.... Jag som ville gå på modevisningen på NK idag.... :(

Pussen
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0