Early morning equal late breakfast

Jag åt precis frukost, gröt och ägg blev det. Är så mätt att jag håller på att spricka! Men det blir alltid sen frukost på söndagarna eftersom att jag rider kl 9.30 på morgonen. Idag blev det extra tidigt för att jag skulle mocka, så vi fick åka hemifrån redan kl 7.30!!! Och jag som är så morgontrött..... Gissa om det var kallt i morse, termometern mätte ynka 3.5 grader, men fint väder vart det ju iallafall! Krispigt på något sätt, som en riktig höst/vinterdag. Ridningen gick verkligen jättebra! Therese sa att mina vägar, hållningen, händerna och formen var exemplarisk!! Fina ord där. :) Coxa var så duktig så.
Måste försöka göra den där engelska recentionen om Bob Dylan nu.....Kuuuul..... ;)

Pussen
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0