Better kick some asses!!

Har haft en rätt så bra dag idag, har ju då haft lite jobbigt med matten innan, för att jag typ inte förstår ett dugg plus att läraren är liiite konstig och förklarar som en råtta.... Men idag hade jag riktigt flyt, det var för första gången riktigt kul med matten (kanske för att jag klarade vg och mvg frågorna). Just nu så sitter jag vid köksbordet med min bror mittemot mig, jag har just avslutat min engelskaläxa. Så nu hjälper jag min bror som har prov i matte imorgon. Hans matte är riktigt rolig! Jag fattar allt där och kan liksom vara värsta besserwissern mot honom! haha. Nä, men seriöst så hjälper jag honom, på ett snällt och mycket pedagogiskt sätt, vi har inte bråkat en enda gång än! (wow)

Om fyrtio minuter ska jag och brorsan ge oss av mot busshållplatsen. Mamma och pappas ska på "firmafest" ikväll så vi två får gå på hockeyn ikväll. Vi lär ju antagligen mörda varandra innan andra perioden, men visst det går säkert bra. :P Ikväll klockan sju spelar Frölunda mot Modo. Frölunda ligger just nu sist i tabellen med ynka ett poäng. haha. Så jag hoppas verkligen att deras olycka vänder idag och att dom vinner första matchen för att jag är där och kollar! Massa nya spelare, så jag lär väl inte känna igen någon... ;) Vi har nya platser också, en rad närmare isen. :) Jag måste ju betta också, jag är väldigt optimistisk, jag tippar att Frölunda vinner med 4-3. (man vill ju se många mål, eller hur!) Hoppas att jag får rätt, annars så tror jag väl att det är lite rimligare med 2-1....

Imorgon är det party-party, vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig. Men jag tar det problemet när det kommer.
Pussen
J.



                        Go Frölunda!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0