Childish children, or not ? !

Annette messade mig i slutet av idol, typ runt 21.00 eller nåt och hon skrev: "Kan itte vi ga ut o halloweena??" Nice stavning , huh? Hon har en mobil från Tyskland och hon har inte bytt språk än (hon fick väl mobilen för ett år sen eller något... :P) Så när man får sms från henne låter det som att det är nån norsk eller nåt som skriver till en. haha. Ganska underhållande att läsa dom. xD
Men men, tjugo minuter senare så var jag ute för att möta upp en scary Annette i mask. Själv hade jag en svart ögonmask, drcula cape, huggtänder , rött läppstift som blod och mjöl i ansiktet för att se blek ut. ;) haha. Vilken syn va? Vi gick bara till fem hus eller nåt, men vi fick mycket godis. Det jobbiga var ju att vi är rätt långa båda två, så vi försökte böja oss ner för att se korta ut och prata med ljus röst. Det gick inte så bra ska jag säga. Vid ett hus stod vi bara och fnissa hela tiden, till och med tills det att dom hade öppnat! Mamman ville inte ge oss godiset innan hon hade förstått vilka vi var. Hon trodde att jag var någon som hette Amanda. Liiite kul tycker jag. Nästa gång ska vi låstas vara den personen dom tror att vi är. ;D Jupp, nästa gång blir imorgon, men lite tidigare typ runt 19, så att inte vi väcker alla sovande små barn. :P

Nu ska vi se vem som åker ut i Idol, håll tummarna för att det är Johan Palm som lämnar oss!!!!!!!!!!!!!
Pussen
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0