The bitch is back, back again

Tillbaka från springturen. Blev lilla banan idag, tänkte att jag ju faktiskt gick till skolan idag. Fast det borde egentligen inte spela någon som helst roll eftersom att jag hade cyklat annars... Jag för träningsdagbok för tillfället. Får väl se hur länge jag klarar av det. haha. Men jag tänker så här: man har en kalender på den hemsidan jag är med på och där fyller man i kommande träningar och avklarade träningar, hur det gick etc. Och om man då inte skulle göra något på en vecka så skulle det ju bli rätt tomt i den delen av kalendern och då skulle jag bli peppad av att gör jättemycket nästa vecka. Nackdelen med detta kan väl bli så at jag är en soffpotatis varannan vecka och blir taggad varannan.... Hmmm. Bättre än iget, dessutom så är det ju kul så länge man tränar. Älskar att springa! <3

Pussen
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0