Soon

Idag hade inte metrologerna lovat snö, men till helgen skulle det visst komma lite nederbörd i form av fast form. Vi får väl se hur det blir med det. Däremot så haglade det för en liten stund sedan här. Det är ju nästan snö, men kan inte riktigt räknas som den första snön mot den kommande vintern.

Jag har haft så dåligt samvete över att jag inte har prioriterat mina lxor den här veckan, jag har prioriterat att läsa för nöjes skull, och visst var det ett nöje! Kan man vara kär i en bok?? Jag tror att jag är lite förälskad i Twilight, jagkan lätt säga att det är den bästa bok som jag någonsin läst!!!!!! Och imorgon ska jag se den på bioduken!!! Snart så är väntan över.... I tisdags så längtade jag inte efter fredag okej, man längtar ju alltid efter helgen, men jag ville ju läsa ut boken innan fredag och det lyckades jag med genom att sträckläsa drygt 250 sidor i onsdags (plus några i tisdags och idag då såklart). Men jag sträckläste inte av tvång, bara ett "snällt" begär av att få veta mer, den var verkligen förtrollande, jag kunde helt enkelt inte lägga ifrån mig den! Och självklart så fick mina läxor lida för det..... Jag har ett engelska prov imorgon, men jag skrev typ fyra A4 i eftermiddags, man får nämligen ta med sig sina anteckningat, så jag kommer i alla fall lite förberedd och det är ju i alla fall bra. :) Annars om jag inte kommer på vad jag ska skriva så är det ju bara att hitta på lite eftersom att läraren har ju inte läst min bok! haha.

Imorgon är det biodags också!!! :D <3
Pussen
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0