Some hope have returned.

Det finns cirkus 20 biljetter kvar till premiären på fredag, jag har bestämt mig, jag ska gå!!! Jag ringde Nina för en stund sedan, hon var på väg hem ifrån bussen. Det verkade som att hon hade företagsbiljetter hemma, de som fattar vad jag menar vet att det nu r möjligt för oss att köpa biljetter direkt på internet! Oh jag vill, jag vill, jag vill...... Om bara det varit jag som hade haft de där företagsbiljetterna hemma, så hade det varit klart, då hade vi haft biljetterna som i en liten ask vid det här laget.
Så här lång tid kan det inte ta att gå hem från bussen, nä nu får jag ta och ringa henne. Ovissheten är så jobbig, speciellt nu när jag är inne på internet och kan se varje biljett som försvinner. Aaahhh, det är verkligen hemskt! :( Får se hur det går, OM vi får några biljetter så har jag ju en hel del att stå i, jag vill nämligen läsa ut boken Twilight innan jag ser filmen. Bara 433 engelska sidor av njutning framför mig då! ;) haha.

Pussen
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0