Solceller is tha shit

I måndags började vi med ett 6-veckors långt grupparbete i naturkunskapen. Jag och min grupp fick i uppgift att ta reda på en massa om solceller och solfångare. Rätt kul tycker jag det låter som. Imorgon ska min grupp (och jag) träffas i skolan klockan elva och börja arbeta, så jag ska ta reda på en massa fakta och bra lönkar om solceller. Det går så segt! Jag sitter och surfar lite här och var, exempelvis så skriver jag detta blogginlägg just för stunden. Det jobbiga med mig är att jag behöver lite press på mig, men jag ska ta tag i det och kolla på lite soliga saker efter att jag publicerat det här. Sen så har jag ett bokcirkels möte att planera tills på torsdag, jag ska vara en så kallad ordletare och göra någon slags lek med ord till resten i min bokcirkel. Lite knepigt, jag läser nämligen Flyga Drake och i den så använder dom en massa persiska ord, men om ag använder dem kommer ju ingen att förstå något alls. Men men, jag kommer nog på något. :) Sen är jag lite i "kvalet om valet" om man kan uttrycka sig så, jag vet inte om jag ska gå till gympan idag själv, för mamma är sjuk........ Men jag vill ju även se på Ugly Betty. Men jag tror att jag ska försöka att släpa mig till träningen idag! Har varit så himla lat på sistone, ett tag så sprang jag ju 5 km varannan dag, nu var det nog flera veckor sedan jag sprang.... Aja baja mig!!

Såå solceller var det, Go get them tiger!
Pussen
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0