Not an usual Wednesday . . . .

Gud vad jag hade gett mycket för att få stanna hemma idag, orkar verkligen inte alls att ta bussen till Blå Stället och gå på teater. Det hade ju varit okej om man hade sluppit att sitta och granska pjäsen och analysera varje liten bit av den.... Men så är inte fallet och vi ska bedöma och göra en så kallad "pjäsanalys". Jag har ingen aning om när jag ska ta bussen, NIna svarar inte och Annette vet inte, hon skulle ju till tandläkaren idag. Jag kan ju gå in på vasttrafik.se och kolla, vilket jag faktiskt redan har gjort, men jag vet inte vilket av två alternativ jag ska välja. Den e na kommer man typ en kvart för tidigt och den andra så kommer man tio minuter för sent..... Åhhh... Jobbigt...... Snart är det iallafall jullov! haha Jag räknar ner, längtar till skidåkning!!!!!

Pussen
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0