Mörbultad

Vi hade ju då som sagt brottarfys i fredags med skolan. Träningsvärken kom igår. Och oj oj oj vilken värk det var, speciellt i magen, men jag undrar bara för vi använde inte ens magmusklerna då... Eller?! Uppe vid revbenen kändes det som jag hade hundra blåmärken eller nåt. Då vet man i alla fall att man har jobbat hårt! :) Så igår gick jag bara omkring och ojade mig hela dagen, plus att jag var skitduktig och läste ut min engelska bok som jag har prov på på fredag.... Hjälp! Men han vet ju inte vad den handlar om, så om jag inte kommer ihåg något så är det ju bara att hitta på om man vill! :P hihi.

Jag följde med Patrik och hans kompis till Gymnasium imorse, men ack, jag gymmade inte! :P Jag simmade istället, hela 60 längder, vilket är 1500 meter. Gud vad jobbigt det är att simma, 1.5 km är ju jobbigare än att springa 5km!! :O haha, så otränad är jag! ;) Men man känner sig så duktig efteråt, plus att basta är ju inte fel heller. När jag kom ut så skakade hela kroppen, av värmeslag, uttorkning eller bara trötthet? Jadu, lite av alla tre kanske. ;)

Pussen
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0