Moon light

Var och red idag, det var kallt med det gick hyfsat bra ändå. Musklerna blir helt sega och stela då, tror att Coxa kände likadant. ;) När jag kom hem och hade tidnat upp i duschen bestämde jag mig för att jag inte skulle gå ut över huvud taget idag, men dom planerna sumpades snabbt när mamma och pappa bestämde sig för att vi skulle allihopa hjälpas åt att sätta upp presenningen på båten eftersom att det inte blåste något idag. Grejen är den att preseningen är tung som den är och nu när den had blivit kall så var den ännu tyngre. Men vi klarade det tillsammans och jag och Patrik fick gå in. Skönt. Skulle sett vad jag hade på mig för kläder, kunde ju inte gå ut med morgonrock och blött hår, så jag drog på mig ett par mjukisbyxor och en fleecetröja plus en jacka och Patriks (gigantiska) snöskor. Pricken över i:et blev att jag tog på mig en sjal över huvudet, såg ut som värsta tanten. haha. Antar att grannarna såg mig, men vem bryr sig egentligen? haha.

Just nu sitter jag och lyssnar på Claude Debussy och Claire de lune, vackert. Ska försöka hitta pianonoter till den. Får se hur det går. :) Hade tänkt att vara duktig och skriva lite brev nu, har redan avklarat franskaläxan så det är rätt lugnt. :)

Pussen
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0