Longing for more . . . . .

Idag hade vi engelska prov, kändes dock inte som något prov, snarare ett inlämningsarbete man gjorde på lektionstid utan ordbok. Jag tror att det gick rätt så bra, inte dåligt i alla fall. Men man vet ju aldrig.... Eller hur? Det jobbigaste med den uppgiften var att man bara fick skriva två A4-papper, med två A4-papper menade min lärare ett helt blad fram- och baksida. Jag bara WHAT?? Jag har ju som sagt stooora problem med att skriva litet och begränsa mig, men idag lyckades jag rätt bra, minitext och knappt något mellanrum mellan orden. Om han ine ser vad det står så får han väl komma och fråga mig eller nåt. ;)

Hela dagen har gått i slowmotion, bara en enda låååång väntan på att få gå och se det efterlängtade filmen Twilight, som alla vid det här laget har läst, men inte sett. Men nu har jag sett filmen och den var bra, men självklart så slår den inte boken, som by the way ÄGER!!!! <3 Jag har verkligen fallit för Stephenie Meyers böcker, jag är beoende nu. Kan inte få nog av dem. Ska snart köpa hem hela serien. Längtar. Då ska jag läsa om ettan och bara suga in vartenda ord som står skrivet. Jag tror inte att jag någonsin har läst en bättre bok, nej, det har ag aldrig gjort, det kan jag säga med alla fingrar upp mot gud. Läs den!!! Ifrågasätt inte, bara läs dem!!!

Jag har nu bytt ut min bakrundsbild på min laptop från en svart-vit bild av New York till en bild, som i filmen fick mitt hjärta att smälta. Se själv.

Nu ska jag gå och dagdröma.....................xD
Pussen
J.


Okej, det är inte alls den här bilden som jag har som bakgrund, jag har en annan som är snyggare, men han hade i alla fall på sig Ray-Ban solisarna här också. Gosh!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0