Hopeless . . . . . .

Hade drama idag, vilket brukar vara pyton, men det var roligt idag vi håller på att skriva vårat alldeles egna manus som vi sedan ska sätta upp en pjäs för de som vill komma. Vi har en hel rada med tv-serie karaktärer som alla ska mötas, mer säger jag inte. Jag ska spela Serena i Gossip Girl.
Efter draman hade jag naturkunskap, jag och Nina skickade ett mejl till en professor och fick svar med en gång! Great! Det visade sig att jag hade fattat allt helt korrekt, jag frågade nämligen om man skulle kunna kalla en solcell kortfattat för en fotodiod, detta stämde! Glad blev jag! :D

Det hopplösa är att jag och Nina vill gå på Twilight premiären på fredag. Det jobbiga är att det nästan är slutsålt, men uppfatta nästan, det riktigt jobbiga är att man bara kan köpa biljetter och inte reservera. De tar inte bankkort utan bara kreditkort. Jag har självfallet ett bankkort.... Och om mamma skulle betala dom åt oss så skulle det ju inte funka, för då skulle hon vara tvungen att vara med och ta ut dem eftersom att det är hennes kort..... BAH!!! Skit........

Hoppas att Nina har några företagsbiljetter hemma, det går ju i alla fall att betala med dom!
Pussen
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0