Franks coffee bar

I morse hade jag gympa i två timmar med klassen. Vi gjorde, vad läraren kallar brottar styrka och enligt henne, så är det en väldigt bra motionsform du kan göra på semestern på stranden mot dina föräldrar. Ja, vi får väl se hur dt blir med det. :P

Efter skolan så åkte jag och tre tjejor in till stan för att fika tillsammans. Det har typ blivit till tradition att gå på café på fredagarna, men då brukar vi gå 15 pers till ett ställe som heter Fröken Olsson, idag var vi fyra, vilket betydde att vi fick plats på Franks coffee bar!! Yeay! Jag älskar verkligen det stället, har de godaste cookisarna! mums.

Dom har redan börjat med julskyltningen i stan och affärerna, NK har nog inte satt upp sina spektakulära "historier" med ljud och snö än, men det kommer väl snart. Om två veckor är det ju december. Tiden går så fort, vilket betyder att jag snart ska åka till Sälen, har hört från starka källor att det redan finns rätt gott om snö där, så det ska nog inte bli några problem att åka skidor. Jag önskar mig ett par nya skidglasögon, gärna Dr Zipe!! Men vi får väl se hur det blir med det, pappa var inte så på den idéen..... :(

Imorgon blir det löpning hade jag tänkt, jag har börjat med träningsdagbok nu, så det känns som om jag måste träna lite så att jag får skriva något i den! haha (http://www.konditionsportalen.se)

Natti natti!
Pussen
J.

Ps. Lycka till på dygnet-runt-cupen, om du läser det här vet du vem du är! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0