A kingdom of the brave, all day looooong . . . . . . . .

Idag har jag tråkat heeela dagen lång. Har suttit i olika ställningar i soffan i vardagsrummer och bara läst, läst och åter igen läst. Egentligen så är det ju skolarbete, och efter att jag fick reda på igår att vi har engelska lektion på måndag så tänkte jag att det var bäst att börja speeda upp farten så att jag hinner klart med den där boken tills vecka 47's prov. Men den är såååå bra!!! Det är en väldigt massa människor man måste hålla reda på olika sorters människor som bor på Australien men korsar varandras vägar och på något sätt så hör de ihop, tex en brorsdotters kompis är tillsammans med en från den andra gruppen. Låter invecklat, det är invecklat att förklara men den är jättebra och man förstår allt när man läser. :) [även om den är på engelska]

Nu börjar snart Stjärnor på Is. Det ska jag definatly kolla på! :)

Pussen
J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0